Join Us On FB

Sunday, October 16, 2011

Raya Tak Jadi (2011) | DVDRip | 560MB | MKV



Leo seorang ahli perniagaan Kurma telah merancang untuk menculik Penyimpan Mohor Besar Raja raja, Hj Ehsan (lakonan Jalaludin Hassan). Dia merancang begitu sebab kontena kurmanya tidak sampai seperti yang diharapkan dan dia mengalami kerugian. Jadi Leo telah mengarahkan pekerjanya Ali dan Abu menculik Hj Ehsan. Mereka berjaya menculik Hj Ehsan tapi tertukar teksi dengan teksi Shuib (lakonan Apek saiful).



Shuib ada seorang adik namanya Bob (lakonan Johan raja lawak) mereka berdua telah terjumpa Hj Ehsan dalam boot teksi yang disangka mayat Hj Ehsan. Namun akhrnya mereka sedar Hj Ehsan tidak mati lagi.

Abu dan Ali kemudian berjaya menjejaki teksi Shuib dan mereka mula merancang dan menculik ibu dan adik Shuib. Leo meminta wang tebusan dari Hajah Nisah (lakonan Noreen Noor) sebelum melepaskan ibu dan adik Shuib. Polis berjaya memberkas Leo dan pekerjanya semasa mereka bertukar wang dan tebusan.

Bila hari raya tiba, Shuib dan ibu serta adik beradik rasa sedih sebab mereka ni orang kurang berada, persiapan raya pulak tetap sama macam tahun2 lepas, dan serba kekurangan. Namun sambutan raya kali ni bertukar jadi meriah apabila Hj Ehsan dan keluarga datang menziarahi mereka dan membawa pelbagai hadiah sebagai membalas jasa baik Shuib dan Bob yang telah berjaya menyelamatkan dia. Shuib dan Bob akhirnya menjadi pekerja Hj Ehsan.

Complete Name...............: Raya Tak Jadi
Format......................: Matroska
File size...................: 560 MiB
Duration....................: 1h 27mn
Overall bit rate............: 895 Kbps
Resolution..................: 608 x 336 pixels
Frame rate..................: 25.000 fps
Audio.......................: MP3 44.1 KHz
Audio Language..............: Malay
Subtitle....................: Malay
IMDB........................: Raya Tak Jadi (2011)
Source......................: Raya Tak jadi[2011] DVDRip Xvid-KaRL[JWG]
Encoder.....................: 7wonder

Download Link :-

Part 1
Part 2
Part 3

0 comments:

Post a Comment

FilePost.com: Free File Hosting - fast, secure & reliable
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More